Nowy produkt
Wentylator transportowy o mocy 5.5 kW w wykonaniu standardowym.
Masywna, sprawdzona od lat konstrukcja, odporna na przemysłowe warunki pracy.
Klasa sprawności silnika: IE3 (Premium Efficiency).
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Wentylatory WMT-5 są zaprojektowane do pneumatycznego transportu trocin, wiórów, płatków, granulatów, ścinków papieru, suszu, skóry, tworzyw sztucznych oraz innych podobnych materiałów sypkich.
Wentylatora nie można używać w atmosferze wybuchowej ani do transportu gazów lub substancji grożących wybuchem.
Urządzenie nie nadaje się do przetłaczania powietrza zawierającego zanieczyszczenia żrące lub lepkie.
WMT-5 znajduje zastosowanie w takich branżach jak tartacznictwo, stolarstwo, produkcja mebli, przemysł papierniczy oraz przetwórstwo i recykling tworzyw sztucznych. Najczęstszym zastosowaniem tego modelu jest odciąg wiórów ze strugarki czterostronnej, wielopiły gąsienicowej lub z kilku maszyn generujących mniejsze ilości trocin/wiórów. W mniejszych zakładach wentylatory WMT-5 często pracują jako centralny odciąg trocin i transportują trociny z maszyn do cyklonu.
Wentylatory w magazynie dostępne są w widocznej na zdjęciach figurze (RD 0). Pozostałe figury (obrót i/lub lustrzane odbicie) wykonywane są na zamówienie (prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy).
Uwaga: przejściówka wylotu na przekrój okrągły jest wliczona w cenę wentylatora. Należy wziąć to pod uwagę podczas porównywania ofert.
Wentylator standardowo wyposażony jest w króćce do nasunięcia rury, jednakże możemy przystosować wlot i/lub wylot wentylatora do podłączenia rury z wywiniętym brzegiem na opaskę lub do podłączenia rury wyposażonej w kołnierz/pierścień do przykręcenia na 8 śrub.
Wentylatory WMT są najczęściej zasilane z szaf sterujących maszynami obróbczymi. W przypadku, gdy wentylator ma być zasilany niezależnie, polecamy skorzystać z włączników wyposażonych w zabezpieczenie termiczne znajdujących się w naszej ofercie.
Podstawową specyfikację wentylatora WMT-5 można znaleźć w tabeli z parametrami technicznymi. W razie dodatkowych pytań dotyczących produktu zachęcamy do kontaktu z nami.
Wentylatory WMT występują w wersji standardowej (bez dodatkowego oznaczenia) oraz w wersjach modyfikowanych, opisanych w poniższej tabeli.
Modyfikacje można łączyć, np. WMT-5 WC H.
Oznaczenie modyfikacji |
Charakterystyka |
Przykładowe zastosowanie |
WC |
Wersja o podwyższonym ciśnieniu |
Transport tworzyw sztucznych, granulatów, zmielonych odpadów |
H |
Wirnik z łopatami dwuwarstwowymi z nakładkami ze stali trudnościeralnej, owijka obudowy ze stali trudnościeralnej |
Praca 3-zmianowa, branża recyklingowa, transport zrębki drzewnej, duża koncentracja materiału |
PO |
Dodatkowe uszczelnienie zapobiegające dostawaniu się pary z transportowanego medium do łożysk silnika |
Transport wilgotnego płatka foliowego, odciąg pary z chłodnicy pelletu, transport odpadów po myjce |
PTO |
Dodatkowe uszczelnienie oraz odrzutnik ciepła ograniczający przenoszenie ciepła na silnik |
Transport pneumatyczny w podwyższonych temperaturach (dla bardziej wymagających zastosowań rozważyć wentylatory WMST lub WMPT) |
K |
Obudowa prostopadłościenna pozwalająca na montaż w dowolnej orientacji w przestrzeni |
Praca w zabudowie w większym systemie lub w nietypowym układzie rurociągu |
Średnica przyłącza wlotu [mm] | 250 |
Średnica przyłącza wylotu [mm] | 250 |
Wydajność maksymalna [m3/h] | 6200 |
Ciśnienie maksymalne [Pa] | 2900 |
Typ wirnika | transportowy, samoczyszczący |
Moc silnika [kW] | 5.5 |
Zasilanie | 3x400 V, 50 Hz |
Obroty silnika [obr/min] | 2915 |
Klasa sprawności silnika | IE3 (Premium Efficiency) |
W cenie produktu | przejściówka wylotu do podłączenia rury okrągłej |
W skład produktu nie wchodzi | kabel zasilający i wyłącznik |
Metoda łączenia | króciec do nasunięcia rury |
Kolor | zielony (RAL 6029) |
Max. temperatura przetłaczanego czynnika | 70 stopni Celsjusza |
Konfiguracja pracy | ssący, tłoczący lub ssąco-tłoczący |
Plik CAD (do importu w programach takich jak Autodesk Inventor, AutoCad, SolidWorks, SolidEdge i innych). Tylko do użytku własnego w ramach projektowania systemu transportowego.
Pobierz